Free Dancing Cursors at www.totallyfreecursors.com

Jumaat, 16 Mei 2014

Your work is greatly appreciated :)


   Guruku tersayang 
Guruku tercinta ,
    Tanpamu apa jadinya aku
Tak bisa baca tulis
     Mengerti banyak hal
Oh guru. Terima kasihku 

         Di kesempatan ini , saya ingin mengucapkan Selamat hari Guru kepada semua guru-2 di seluruh dunia . Sungguh kalian ibarat lilin yg sggup membakar diri utk menerangi bumi . 

                                     . . .  S E R I U S !!!!

     Jasa kalian semua tidak dapat ku balas . Tidak dapat dibalas dengan apa apa yang berharga di muka bumi ini .    Allahu :'(      Betapa besarnya pengorbanan kalian . Hanya Allah sahaja yg mampu membalas budi dan jasa kalian . Hanya doa dariku sebagai hadiah yg bermkna bg kalian . 

        ILmu yg kalian curahkan amat bermakna bg kami utk diaplikasikan dlam kehidupan kami sehingga kami berjaya dunia akhirat . Kesabaranmu mgajar dn mndidik karenah ank muridmu ini amatlah aku hargai . For this oppurtunity, I would like to thanks all my teachers yg penah mgajar saya secara langsung atau tidk langsung . Dedikasi ini ditujukan khas buat para pendidik di Pasti Gemas , para asatiz dan asatizah di Sk Gemas serta para murobbi di Maahad Ahmadi .  Tidak lupa juga barisan pensyarah yg berdedikasi di CFS IIUM .  Aku amat menyayangi kalian kerana Allah .
                 
   ***** Jom kita selongkar gambar sat .*******





taraaaa**** . hah . Ini lah dia ckgu-2 saya di Sk Gemas Ngeri Sembilan . Sejak saya drjah dua smpai saya drjah enam . tp ade yg  ta ckup dlam gmba nii . ramai da pndah . sob sob ~





hah .. ini lah dia barisan para murobbi saya di Maahad Ahmadi Negeri Sembilan . Hebat-2 kan mereka sume ni ? kbanyakan mereka sume ni pernah belajar di timur tengah . Im so proud to be one of their students : ) 


Sebagai penutup biacara kalam dari hati ini, saya sekali lagi ingin mengucapkan Selamat hari GUru kpada semuaa guru di didunia . Semoga kalian terus berjaya dlam mendidik bakal-2 pewaris ulama di dunia ini . Terima kasih kerana mndidik saya dr saya baru belajar mngenal hruf sehingga saya tahu erti kehidupan dlam mngejar erti solehah . Maaf tiada hadiah tuk ckgu semua . Hanyaa doa ku krimkan sebagai tanda ingatanku  dr kejauhan . Aishiteru ckgu <3

#ehhhh ? tak lupaa jugaa selamat hari guru buat ibunda dan ayahanda ku tercintaaaa . muahh *** syg ibu ayah


#GURU . Pencetus Kreativiti, Penjana Motivasi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan