Free Dancing Cursors at www.totallyfreecursors.com

Rabu, 6 Ogos 2014

:(


  1.       aku tak tahu kenapa . aku makin jadi sorang yg kuat cmbru , and slalu sgka bruk at dia . Bukan niat aku nak sakitkan hati dia tapi sebab kan perasaan aku . aq tak nak hilang dia , aku tak sanggup hilang dia , aku tak sanggup tgk prempuan lain bahagiakan dia selain aku . sebab tu mgkin salah satu faktor nya aku punya perangai makin menjadi at dia . 
                Sebenarnya aku tak sanggup naa kasar ngn dia , aq tak sanggup nak tduh dia bukan2. and aku tahu dia pun memang da stress ngn prgai aq ni . asyik tduh dia bukan2 di. asyik ckp mcm2 kat dia pdahal dia x buat . aq cuba nak btul mind set aku .... slah satu faktor dia sbb aku tak nak hilang dia .. tu sebab aku kongkong dia smpai cm tu skli.

  AQ rasa dia pun mst da muak da bila dgar aku punya tduhan at dia bukan2 . aku ckp dia bukan2 , dia pun ckp aq ada masalah hati. ye aku mmg ada msalah hati. msalah hati tu adalah kuat cemburu dan suka buruk sgka at dia . aq tak nak hilang dia , sbb tu aq kongkong dia . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan